niedziela, 24 listopada 2013

siemson wszystkim, witam znowu u mnie! 



Tak szybko mi minal ten miesiąc, boziuniu. Niebawem wystawienie ocen a u mnie nadal cienko z niektórymi stopniami = wyczuwam codziennie zakuwanie i poprawianie WSZYSTKIEGO. W piatek bylam na premierze II część Igrzysk Śmierci - W pierścieniu ognia -  i powiem Wam, że podoba mi się ona o wiele bardziej od pierwszej części tej cudowne trylogii :3 Wczoraj bylam na urodzinach swoje przyjaciolki Sonii, która w końcu doczekala się swoich 17 - stych urodzin :D ( Sto latq ogrze <3) 


___________________________________________________________________

Boże, ludzie tak mi Was żal, tyle w was nienawiści i zaklamania, tyle w Was pieprzonej zazdrości, która i tak w niczym nie pomaga ani niczego nie zmienia (WOW NOWOŚĆ!) Naprawdę, z ręką na sercu mogę powiedzieć żę niezbyt przepadam za czasami, w których przyszlo mi/wam/nam żyć. Muszę też przyznać, że mam powoli dosyc tego że wszyscy przechodzą takie metamorfozy, nigdy bym nie powiedziala że osoba z która się przyjaźnilam będzie kilka miesięcy później obrabiać mi dupe (w którą przy okazji może mnie pocalowac) jezusie, dajcie sobie wszyscy siana! :D Kochajcie sie, ruchajcie, róbcie cokolwiek zeby sie nawzajem uszczesliwiac, albo po prostu nie wchodźcie sobie w droge i zajmijcie sie wlasna dupą, tyle na razie ode mnie, babcia kupila mi wymarzone af1, kocham życie a wy dalej uprawiacie h8ing luzerzy h3h3


1 komentarz: