środa, 18 lipca 2012

203320332033!!!

Hejka : D Po pierwsze chcę podziękować za wszystkie słowa, które zostały skierowane w moją stronę co do ostatniego posta, którego tutaj wstawiłam - za ciepłe słowa na privie i w komentarzach pod zdjęciem :) Dzisiaj jednak, coś zupełnie z innej beczki.. Chcę wam zaprezentować chyba najcudowniejszą książkę, jaką mam okazję właśnie czytać i trzymać na swojej małej, albo w sumie pustej półce z książkami czyli Metro 2033 autorstwa Dmitry Glukhovsky...Jestem przekonana, że gdy przeczytam te 590 stron będę mogła napisać tutaj wszystkie + i - tej książki, chociaż już teraz mogę stwierdzić, że przeważą pozytywy :) No cóż, ja lecę bo jutro jadę chyba na rowerek z rana do pogorii, więc muszę się wyspać :P trzymajcie się :*

wczorajszy krajobraz z mojego okna :c zdecydowanie OUT! :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz