czwartek, 19 lipca 2012

fun fun fun : D

hejka ludzie : D Po pierwsze chciałabym podziękować za tak ogromną-przynajmniej jak na ilość postów- ilość wyświetleń mojego drugiego i miejmy nadzieję, że już pewnego i ostatniego bloga :) Dzisiaj pogoda w końcu dopisała i nareszcie mogłam wsiąść na swój ukochany rower! : D Odwiedziłam pogorię i kupiłam błyszczyk i kwiatki do włosów, żeby mieć jakieś ozdoby do włosów na plaży w słonecznej Bułgarii ;)Później zawitałam na boisku szkolnym i w końcu mogliśmy spędzić więcej czasu z ogniskami -JESTEŚCIE WSPANIALI LUDZIE!!!<3 Jutro muszę niestety zebrać już o 7 swoje zwłoki z łóżka i jechać z mamą do pracy, a potem lecieć z tatą na kazimierz, ale miejmy nadzieję, że dam radę iść pograć w kosza i spotkać się z Kacprem ;) No to chyba na tyle ;d wrzucę jeszcze zdjęcie z dzisiejszego i wczorajszego stroju wyjściowego ;p


9 komentarzy:

  1. ile masz wzrostu, bo nie wydajesz się za wysoka ;d + cudowna figura - NIE ODCHUDZAJ SIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. 163 cm więc to chyba nie za dużo ani za mało :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mogłabyś kiedyś zrobić zdjęcia twojego nowego domuu . ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sądzę, że jutro może dam radę coś o nim napisać (o tej całej przeprowadzce) i dołączę również zdjęcia tej starej konstrukcji ;p

      Usuń
  5. Nie jaraj się wyświetleniami. Ludzie tu wchodzą tylko dla beki, poważnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli tak czy tak wzbudzam zainteresowanie :)

      Usuń
    2. Chodzi Ci by wzbudzać zainteresowanie nawet własnym kosztem? kręcić z siebie bk-e coś? DLA WYŚWIETLEŃ, JESTEM NA TAK!

      Usuń