sobota, 21 lipca 2012

Drink my soul

Czasami zastanawiam się, dlaczego życie rzuca nam aż tyle kłód pod nogi..Dlaczego dzieje się tak, że tracimy  z dnia na dzień najbliższe nam osoby. Czy naprawdę jesteśmy tacy źli, że los wymierza nam aż takie kary? Czy nie obeszłoby się, bez kilku nieprzyjemnych sytuacji, tylu niepotrzebnie wypowiedzianych słów? Kurcze..Kiedy jestem sama w domu, mam tak mieszane uczucia...Porywa mnie tęsknota za kilkoma osobami, których jeszcze nie tak dawno nazywałam przyjaciel, brat, siostra... Naprawdę chciałabym żeby niektóre osoby, może z 2 lub 3, wróciły do mojego codziennego życia... Każdego dnia odczuwam tę pustkę..To takie dziwne co nie? Kiedy potrafisz przegadać z kimś cały dzień, spotykać się siedem dni w tygodniu i nagle jeden dzień, jedna godzina, minuta, sekunda zmieniają wszystko - W S Z Y S T K O... Chyba wiem co zrobić...chyba pora wszystko naprawić, sama bo sama, ale to jedyne wyjście z tej sytuacji, co ma być to będzie..



ZA 6 DNI ZŁOTE PIASKI <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz