niedziela, 2 września 2012

aktywny trip :D

Hejka kochani :D Dzisiaj spedzilam bardzo aktywnie po poludnie z moim osobistym trenerem Kacprem, a mianowicie po raz kolejny wybralismy sie do centrum handlowego w DG na naszych rowerach :D Nie zabraklo smiechu, spiewania, foszkow, mojej walki z wjazdem na gorke w bedzinie, ktora z tego miejsca chce strasznie pozdrowic <3 
_________________________________________________________________
Jest 22:44 i jak tak sobie pomysle, ze jutro musze wstac o 6:40 to szlak mnie trafia :c Jedyne co mnie pociesza, to fakt, ze moj plan lekcji jest doslownie idealny :D 6 lekcji ew. 7, chyba raz albo dwa mam na 8, no moze 3...:p Coz, to chyba juz powinnam sie stad zwijac, a i przy okazji jesli mozecie to logujcie sie, bo skoro wszyscy to i ja chce otrzymac to magiczne pudelko z kosmetykami, bede wdzieczna za kazde 5 gwiazdek :) http://shinybox.pl/?ref=59685f1
 trzymajcie sie i milego 3 wrzesnia :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz