środa, 5 września 2012

cześć wszystkim :) Uhuhu drugi dzień szkoły a ja już przesiedziałam nad lekcjami dobrą godzinę huhu zapowiada się baaardzo ciekawy rok szkolny.. Jutro na szczęście mam tylko informatykę, polski, matematykę, chemię i angielski, więc bez stresu przeżyję czwartek :) Mam pytanie do tych, którzy czytają w ogóle moje bazgrołki tutaj, czy macie jakiś pomysł na tematy postów? Może chcielibyście żebym odpowiedziała na kilka pytań czy coś? Jeżeli tak, to piszcie w komentarzach i postaram się stworzyć coś ciekawego : D Chciałabym jakoś rozkręcić tego bloga :) To ja liczę na wsparcie z waszej strony i tymczasem lecę czytać Platona :c Trzymajcie się i powodzenia w szkole :D 


a teraz powspominam sobie włochy i końcówkę tegorocznych wakacji :)









ahhahahahaha chyba najlepsze momenty ujęte na zdjęciach <3 lovczi max :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz