czwartek, 27 września 2012

weekend time is coming!

Cześć ludzie :D Dzisiaj dzień spędziłam bardzo dobrze! Po szkole, poleciałam do pogorii z Hiszpanami i kupiłam pierścionki oraz bransoletki, a raczej rzemyczki, do których będę mogła doczepić swoje dwie ulubione zaczepki czyli słonik na szczęście od rodziców, oraz srebrne kółeczko z wygrawerowanym imieniem mojego cudownego faceta :) Muszę przyznać, że opłacało się odrobić pracę domową z matematyki i zarobić przy tym 5- :D Mam przynajmniej spokój do końca semestru :D Jutro na szczęście, dłużej nacieszę się ciepłym łóżeczkiem, bo dopiero o 10 zaczynam lekcje <3 Czyli idealny piątek jak dla mnie :) Wstawiam zdjęcia dzisiejszych zdobyczy, chociaż na zdjęciach nie wyglądają do końca tak jak w rzeczywistości. Najmniej do gustu przypadł mi pierścionek z serduszkiem, jednak może się przydać :) Miłego weekendu i do następnego..:*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz